Corona - De meeste gestelde vragen

Op het moment ontvangen wij veel vragen over de leveringen van bestellingen, voorraden en meer tijdens de coronacrisis.
Hieronder vindt u antwoord op de meest gestelde vragen.

Mijn bestelling

Waar blijft mijn bestelling?
Veel van onze corona gerelateerde producten zijn uitverkocht. Niet alleen bij CleanDeal, maar bijna overal. Onze leveranciers durven zelf op een aantal gebieden niet te zeggen wanneer zij kunnen leveren, ook omdat grondstoffen er soms niet zijn op korte termijn. Dit maakt leverzekerheid erg moeilijk voor hen, en dus durven wij dit ook niet in te schatten om geen valse hoop te wekken. Ook ervaren we met onze pakketbezorgdienst DHL vertraging, omdat in deze periode veel meer mensen online bestellen. We zien dat ook hier leververtraging ontstaat buiten onze macht. Wij vinden het erg vervelend dat u hierdoor op uw bestelling moet wachten en hopen op uw begrip.
Mijn zending is in delen geleverd. Wanneer komt de rest?
Wij leveren direct uit wat we zelf op voorraad hebben. Helaas zijn veel van onze corona gerelateerde producten uitverkocht. Niet alleen bij CleanDeal, maar bijna overal. Onze leveranciers durven zelf op een aantal gebieden niet te zeggen wanneer zij kunnen leveren, ook omdat grondstoffen er soms niet zijn op korte termijn. Dit maakt leverzekerheid erg moeilijk voor hen, en dus durven wij dit ook niet in te schatten om geen valse hoop te wekken. Ook ervaren we met onze pakketbezorgdienst DHL vertraging, omdat in deze periode veel meer mensen online bestellen. We zien dat ook hier leververtraging ontstaat buiten onze macht. Wij vinden het erg vervelend dat u hierdoor op uw bestelling moet wachten en hopen op uw begrip.
Wanneer komt mijn factuur?
Op de dag van levering van uw bestelling, ontvangt u uw digitale factuur. Dit ontvangt u op het e-mailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst. Indien u een ander e-mailadres hebt ingegeven in uw account, specifiek voor facturatie, dan wordt naar dat e-mailadres de factuur verstuurd.
Wanneer ik mijn bestelling plaatste, waren de goederen op voorraad. Hoe kan het dan nu dat ze niet leverbaar zijn?
Klanten reserveren vaak producten in hun winkelmandje. Dit wordt niet van het voorraadtotaal afgehaald van dat product, omdat het nog niet is besteld. U zal dan ook zien dat er nog een bepaalde voorraad aanwezig is. Plaatst u dit ook in uw winkelmandje, maar de andere klant was toch eerder klaar met het afronden van zijn bestelling, dan krijgt hij de laatste voorraad. Wanneer u ondertussen uw bestelling afrondt in het winkelmandje, krijgt u niet meer te zien dat de voorraad inmiddels is uitgeput. We vinden dit erg vervelend, maar wij krijgen dit technisch niet anders ingeregeld. Wanneer een product weer terug op voorraad komt, krijgt u uiteraard als eerste uw bestelling geleverd.

Voorraden & prijzen

Zijn de producten op voorraad?
Onze website geeft de werkelijke voorraad van onze producten weer. Staat op onze site op de productpagina onder het artikelnummer de mededeling “Niet voldoende op voorraad, nalevering mogelijk” dan zijn er op dit moment geen producten op voorraad en wachten we op aanlevering door onze leverancier. U kunt wel bestellen en krijgt het artikel zo gauw het binnen is. Let op: voor bepaalde corona gerelateerde artikelen zoals alcoholgel en handschoenen is de levertijd momenteel lang en lastig in te schatten door wereldwijde krapte.
Waarom vind ik geen desinfectie middelen op de website?
Veel van onze corona gerelateerde producten zijn uitverkocht. Niet alleen bij CleanDeal, maar bijna overal. Onze leveranciers durven zelf op een aantal gebieden niet te zeggen wanneer zij kunnen leveren, ook omdat grondstoffen er soms niet zijn op korte termijn. Dit geldt met name voor desinfectiemiddelen. Om geen valse hoop te wekken op mogelijke toekomstige leveringen, hebben wij daarom een aantal producten tijdelijk van onze website verwijderd, totdat er meer zekerheid is wanneer onze leveranciers weer kunnen leveren. Dan verschijnen zij weer op onze site, en is ook zichtbaar hoeveel voorraad aanwezig is..
Wanneer zijn deze weer voorradig?
Hier kunnen wij helaas niks over zeggen. Veel van onze corona gerelateerde producten zijn uitverkocht. Niet alleen bij CleanDeal, maar bijna overal. Onze leveranciers durven zelf op een aantal gebieden niet te zeggen wanneer zij kunnen leveren, ook omdat grondstoffen er soms niet zijn op korte termijn. Dit geldt met name voor desinfectiemiddelen. Om geen valse hoop te wekken op mogelijke toekomstige leveringen, hebben wij daarom een aantal producten tijdelijk van onze website verwijderd, totdat er meer zekerheid is wanneer onze leveranciers weer kunnen leveren. Dan verschijnen zij weer op onze site, en is ook zichtbaar hoeveel voorraad aanwezig is.
Bij een nalevering: wanneer kunnen ze geleverd worden?
Wij leveren direct uit wat we zelf op voorraad hebben. Helaas zijn veel van onze corona gerelateerde producten uitverkocht. Daardoor zijn sommige producten op nalevering gekomen met een onzekere levertijd. Onze leveranciers durven zelf op een aantal gebieden niet te zeggen wanneer zij kunnen leveren, ook omdat grondstoffen er soms niet zijn op korte termijn. Dit maakt leverzekerheid erg moeilijk voor hen, en dus durven wij dit ook niet in te schatten om geen valse hoop te wekken. Mocht u uw order hierdoor wensen te annuleren, dan hebben wij daar begrip voor en kunt u contact opnemen met ons . Houdt u uw order aan, dan krijgt u geleverd zodra onze leverancier weer aanlevert.
Er zijn meer producten op voorraad dan ik maximaal kan bestellen. Waarom is dit?
Bepaalde producten zijn momenteel vanwege corona erg in trek bij onze klanten. Bij CleanDeal willen we graag zo veel mogelijk klanten helpen in deze tijden. We hebben daarom op een aantal producten een maximale bestelhoeveelheid ingevoerd. Op deze manier kunnen we meer klanten helpen aan de gewilde artikelen.
Wat is de prijs van een product?
Bij ieder product vindt u op de productpagina de prijs exclusief en inclusief BTW. De prijs is altijd per kleinst verkochte hoeveelheid van een artikel. Onder de kop ‘hoeveelheidskorting’ ziet u uw korting als u meer stuks afneemt. Eventuele kortingscodes worden verrekend in het overzicht in uw winkelmandje. Daarbuiten worden geen extra kortingen gegeven.

Staat uw vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op via dit contactformulier. Het is momenteel erg druk maar wij streven ernaar om uw vraag dan binnen 48 uur te beantwoorden (tijdens werkdagen).